Terve

 Tai no ei niin terve muttamutta kuitenkin, mietiskelin tuossa taas, miksi ihmiset masentuvat?

Sen diagnoosin saatuaan, kaikki menee "masennuksen" piikkiin, kivut, pahamieli, kyyneleet, ongelmat, mielialan vaihtelut. Onse kumma miten kaikki ihmiset sopivat samaan diagnoosiin?  Mehän olemme kaikki erillaisia eikö se ole se meidän rikkautemme?

Toinen mietinnän aiheeni on ollut voiko siitä parantua ja miten? Itse olen saanut maanikon, masentuneen, ahdistuneen joka ainoan pääni ailahteluista kertovan tarinan osakseni kertomaan kuka minä olen ja mikä minua vaivaa.. huoh, liian yksinkertaista, mikään täällä ei ole yksinkertaista se on tosi!

 

Kolmantena voisin kertoa aloittaeeni tämmöisen kiinteytys kuurin, olen niin kyllästynyt olemaan vihainen itselleni kun en näytä siltä miltä sisälläni tunnen olevani, ja tuo kumppanikin on vähän tuuppinut minua tähän päätökseen kertoessaan miten hänen ex vaimonsa oli niin kauhian laiha eli pelkällä tupakin poltolla ja kahvin juonnilla.  Välillä tekisi mieli olla ilman miestä, se että omistaa itseään paljon komeamman kumppanin, ei ole aina niin fiksu veto ihmiselle jonka oma kehonkuva on vähän vinksallaan aina aika - ajoin.... __fuck_the_world__by_turquoiselemon-d60r