Heippahei kaikille Maailmanpäällä tallaaville ihmisotuksille,

(jos tätä blogia eksyy lukemaan turhautunut alieni niin tervehdys sinullekkin!)

Olen siis tälläinen ahdistunut ja masentunut Nuori ihminen joka päätti nyt alkaa jakamaan ajatuksiaan ihmiskunnalle. Jos et pidä päättömyyksien ja turhuuksien lukemisesta en suosittele jatkamaan ensimmäistä riviä pitemmälle, toisaalta taisit jo lukea sen kun tänne asti ehdit. Minä siis Ajattelin, että tämä on oikea paikka minulle kirjoittaa ja jakaa kuvia, varoituksen sana = mielipiteeni ovat jyrkkiä. 

Mutta epäilen että ihmiset tajuavat ettei niistä yksinkertaisesti kannata kiistellä, minun mielipiteeni ovat minun mielipiteeni, keksikää omanne jos minun ei miellytä!

 

Mutta nyt lähden keittelemään lisää kahvia ja miettimään socrateen kommenttia:

building-the-new-Socrates-Picture-Quotes

 

Ps. jos nyt oikein aavistan innostuin tämän blogin pitämisestä niin paljon, että ilmestyn kirjoittamaan lisää varmaankin kohta puoliin.

 

tumblr_mjh102qFLe1s6wllno2_500-normal.jp